Orai vengimas, kaip komerciniai avialinijos pilotai sugeba išvengti jų
Kaip avialinijos ir pilotai vairuoja aplink audras yra vienas iš dažniausiai užduotų klausimų, aš gaunu žinių iš susirūpinusių ir bijančių lakūnų, ypač jei jūs negalite pamatyti jų naktį ar debesyse. Yra keli vertingi ištekliai, kurie aprūpina įrankius būtinus, kad išvengtų skristi per audras.
Pirmas prasideda nuo skrydžio planavimo ir oro prognozės. Tai yra skrydžio dispetčeris, kuris yra pirmiausiai atsakingas už rinkimąsi maršruto skrydžio bet kokiam duotam skrydžiui bet kokią tam tikrą dieną. Skrydžio dispetčeris turi neribotus išteklius jiems, kad padėtų jiems saugaus skrydžio planavime. Yra keli faktoriai, kurie nustato, koks maršrutas yra pasirinktas, bet oras, eismo apimtis, dienos ir geografinio rajono laikas yra apskritai svarbiausia. Fenomenalaus oro prognozės gebėjimo dėka tampa lengviau kiekvieną dieną suplanuoti skrydžius aplink tikras ar prognozės orai Kaune veikla. Yra keli kitas oro apsvarstymas, kurį turi svarstyti, ir jie yra vėjai, viršuje vadinti kaip (Reaktyvinis srautas) ir prognozės apledėjimas ir audringumo rajonai. Jie taip pat turi labai tikslius palydovo ir radaro parodymus, kad pagalba aprūpina juos visaapimančiu dideliu paveikslu, leidžiančiu juos suplanuoti saugiausią maršrutą.
Paskutinė atsakomybė už audrą ir sunkų orai Kaune vengimą guli su kiekviena komanda ir pilotu, kuris valdo lėktuvą. Jie naudoja pirmus dvejus išteklius, apibūdintus sujungtas su jų ant valdybos oro radaro, kad padėtų jiems su labiausiai naujausia informacija padėti jiems bjauraus oro vengime. Dauguma šiuolaikinių lėktuvo radarų sugeba rodyti lygmenis nusėdimo nuo šviesos į sunkų. Keli ant valdybos oro radarų taip pat sugeba parodyti tikro audringumo rajonus. Yra kai kurios taisyklės ir procedūros tam, kad vairuotų aplink audras, kurios padeda jiems saugiausios ir lygiausios pasiekiamos išvykos aprūpinime. Yra taip pat taisyklė, pavadinta 60 į 1, kuris padeda jiems deramo šoninio padengimo nustatyme vairuoti aplink audrą. Visas JAV. avialinijos turi taisykles tam, kad veiktų rajonuose, kur yra audrų. Jie reikalingas, kad tam tikras šoninio padengimo kiekis būtų palaikytas per vertikalaus orai Kaune išsivystymo koją, jie taip pat gali reikalingas net didesnio šoninio vengimo aukštyje, pagrįstame tikrais vėjais viršuje.
Didžiuliai avansai po praėjusių 20 metų pagrinde ir gabenamuose oro transportu radaruose daro orai rytoj susekimą ir vengimą nepaprastai lengvus palyginti su ankstyvesniais metais. Yra ne daugiau susirūpinusio ir bijančio lakūno reikalingumo norėti žinoti, kaip pilotai mato ir vairuoja aplink audras, tai nėra atsitiktinai, kad jie vengia jų.
Leave a Reply